
Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië,
Monaco, Frankrijk, Andorra, Spanje, Portugal
en weer terug naar Spanje, Frankrijk, Belgie
en weer naar huis. 29 juli t/m 29 augustus 2011. 8000 km.
Mijn tweede grote roadtrip. met de auto dus.
Ik hou echt van reizen op wielen.
Op welke manier kun je nou nog meer zien?
In iedergeval niet door ergens heen te vliegen en op 1 locatie te blijven plakken.
ik hou ook echt van niet-luxe vakanties.
Wildkamperen, in bad gaan en kleren wassen in een riviertje,
koken op een gammel kampeerkookstelletje
en slapen onder de sterren op een luchtbed midden in de natuur...
of in een tentje of in de auto met regen.
Het enige waar ik af en toe naar zal snakken
is een maaltijd gemaakt door een echte local om de smaak van het land te proeven!
10 landen zullen worden aangedaan.
Steden zullen worden bezocht, van de natuur zal worden genoten,
cultuur zal worden opgesnoven.
Ik denk dat ik terug kom, vol energie en doodmoe tegelijk.
maar waar niemand omheen gaat kunnen:
zo rood als een tomaat en een vervellende neus...
en nee, dat komt niet door het volksfeest La Tomatina in Buñol, Spanje...