Dit was eerst mijn blog die ik bijhield tijdens mijn opleiding Beeldende Kunst aan kunstacademie St. Joost te 's-Hertogenbosch. Ik heb een geweldig leuke tijd gehad, dat ene jaar dat ik daar heb gestudeerd. Helaas was deze opleiding te hoog gegrepen voor mij en moest ik na jaar 1 stoppen.
Het is alweer langer dan een jaar geleden dat ik hier gepost heb. Zonde van het blog.
Het aankomende schooljaar - september 2011 - ga ik, na een jaar pauze van school, starten met een opleiding Toerisme. Ik kan wel zeggen dat reizen een passie van me is. Ik wil zoveel mogelijk van de wereld zien, over de wereld, zijn natuur en culturen leren.
Ik heb dan ook besloten om dit blog te wijden aan mijn reizen en eventuele andere interessante foto's en teksten.
Mijn voorgaande reizen naar Turkije (3x), Frankrijk (3x), Spanje (3x), Portugal (2x), Tunesië (2x), Denemarken, Lanzarote, Tsjechië en de ontelbare keren Duitsland, België, Luxemburg en eigen land vallen hierbij buiten de boot.
Maar natuurlijk, over mijn komende reizen word hier geblogged met foto's, tips en allemaal andere leuke weetjes!
En trouwens, als je tips, commentaar, positieve dan wel negatieve kritiek hebt, zelf ergens geweest bent wat 100% de moeite waard was, voel je vrij om het hier te delen!
FEEL FREE!
and travel